Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Ο Λάμπρος Ρόδης ευχαριστεί…



Με την απόφασή μου να συμμετάσχω στις Δημοτικές Εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010 με το συνδυασμό «ΟΡΑΜΑ και ΕΡΓΟ» και το ανανεωμένο ψηφοδέλτιο του κ. Λουκά Υπερήφανου, ήθελα να στείλω ένα υπερκομματικό μήνυμα, ένα μήνυμα ανεξαρτησίας και απόσχισης από «γραμμές» και «μηχανισμούς», ένα μήνυμα ελπίδας για μαζική επιλογή σε πρόσωπα που βγήκαν από την τοπική κοινωνία και αρνούνται να συνεργαστούν με καρεκλοκενταύρους και συγκεκριμένους τυχοδιώκτες της Αυτοδιοίκησης στον τόπο μας. Πίστευα και πιστεύω σε ένα διαφορετικό τρόπο αξιολόγησης της «κοινωνικής προσφοράς» και της «εξυπηρέτησης του πολίτη», πίστευα και πιστεύω σε συνεργασίες που δεν προδίδουν τα πάντα με μοναδικό και απόλυτο στόχο την κατάκτηση της εξουσίας, πίστευα και πιστεύω σε ένα διαφορετικό τρόπο «ενημέρωσης του πολίτη».
Η κάλπη, ωστόσο, έδειξε τις προτιμήσεις της κοινής γνώμης κι` έδωσε ατράνταχτες απαντήσεις για πρόσωπα και για πολιτικές! Ιδιαίτερα, θέλω πραγματικά να συγχαρώ το νέο Δήμαρχο Ορχομενού κ. Κώστα Ξηρογιάννη που κατέκτησε μια πανελλαδική πρωτιά και αναδείχθηκε – μεταξύ άλλων 104 υποψηφίων Δημάρχων σε όλη την Ελλάδα – ηγέτης της τοπικής μας κοινωνίας από τον πρώτο γύρο των εκλογών.
Από δω και πέρα. Κάποιοι λένε πως η πολιτική είναι δρόμος μοναχικός… Εάν είναι αλήθεια, τότε προσωπικά βγήκα ΝΙΚΗΤΗΣ από τις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2001 και στέλνω 413 … ευχαριστώ σε όλους εσάς που με διάφορους τρόπους εκφράσατε την υποστήριξή σας στην υποψηφιότητά μου στις Δημοτικές Εκλογές και με αναδείξατε έναν από τους 27 εκπροσώπους σας στο Δημοτικό Συμβούλιο του Καλλικρατικού Δήμου Ορχομενού.
Εσείς δώσατε την απάντηση σε όλους όσους πάσχισαν για το αντίθετο, διαδίδοντας ψεύδη, ψεύδη, ψεύδη και λάσπη, λάσπη, λάσπη στο πρόσωπό μου, επιζητώντας την πολιτική μου εξόντωση επειδή δεν έγινα το δικό τους πιόνι σε ένα βρόμικο αγώνα απο τον οποίο ο στόχος ήταν και αυτοσκοπός: Η κατάκτηση της εξουσίας!
Φίλες και Φίλοι, 
είμαι αποφασισμένος με την επανεκλογή μου να σταθώ περισσότερο υπεύθυνα στο ρόλο που εγώ ζήτησα και εσείς μου δώσατε να έχω στην τοπική μας κοινωνία για την περίοδο 2011 – 2013, κρατώντας και πάλι δύο καρπούζια σε μια μασχάλη…
Μόνο που αυτή τη φορά ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ δεν πρέπει να φορέσει «μάσκα» για κανέναν, για «είναι» πάνω απ` όλα, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ! Και πάλι σας ευχαριστώ!