Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση Κώστα Μπακογιάννη στο Πρώτο Θέμα

διαβάστε την, αξίζει τον κόπο!

Προς Διεύθυνση Εφημερίδας «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ»

Κύριε Διευθυντά,
Διαπιστώνω ότι για άλλη μια Κυριακή μου κάνετε την τιμή να ασχοληθείτε με το πρόσωπο μου. 



Άλλωστε η αγάπη και η αλληλοεκτίμηση που χαρακτηρίζει τις σχέσεις μας είναι γνωστές στους τακτικούς αναγνώστες της εφημερίδας σας αλλά και στα δικαστήρια. 


Αρχικά, επιχειρήσατε να με παρουσιάσετε ως υπεύθυνο της διαρροής της πρότασης Νίμιτς. Η προσφυγή μου στη δικαιοσύνη σας ανάγκασε να επιδιώξετε των εξωδικαστικό συμβιβασμό. Ύστερα, προσπαθήσατε εξίσου ανεπιτυχώς να συνδέστε το γάμο μου με την υπόθεση Siemens γράφοντας άθλια υπονοούμενα και ψεύδη. Σήμερα, οφείλω να σας συγχαρώ διότι ξεπεράσατε τον εαυτό σας ανακαλύπτοντας δήθεν εμπλοκή μου με την Εταιρία Δολοφόνων!

Προφανώς δεν έχω κανένα λόγο να υποθέσω ότι θα συγκρατήσετε την αχαλίνωτη φαντασία σας στο μέλλον. Χωρίς να θέλω σε καμία περίπτωση να σκιάσω τον συγγραφικό σας οίστρο και ασφαλώς δίχως καμία διάθεση να αφήσω την αλήθεια να χαλάσει ένα καλό ρεπορτάζ, επιτρέψτε μου, καθαρά προς διευκόλυνση σας στην αναζήτηση εξίσου σοβαρών θεμάτων για τα προσεχή σας φύλλα να προτείνω ενδεικτικά μερικούς τίτλους (παρακαλώ για την ανάλογη εικονογράφηση):


«Στις Τουρκικές ειδικές δυνάμεις υπηρέτησε ο Κ. Μπακογιάννης, φώναζε συνέχεια ανθελληνικά συνθήματα λένε οι συνάδελφοι του»


«Η ιστορική αλήθεια έρχεται στο φως: Στο ιταλικό υποβρύχιο Delfino που βύθισε την Έλλη επέβαινε ο Κ. Μπακογιάννης.»


«Τι έκανε ο Κώστας στην Λέσχη Μπίλντεμπεργκ: Ο κρυφός ρόλος του Μπακογιάννη στον ερχομό του ΔΝΤ στην χώρα μας.»


«Παράτησε την γυναίκα του και τα παιδιά του για μαύρο ναυαγοσώστη της Μυκόνου ο Κ. Μπακογιάννης»

Περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο επεισόδιο της σειράς.

Εύχομαι καλή συνέχεια.
Κώστας Μπακογιάννης

Υ.Γ. Μικρή και ασήμαντη λεπτομέρεια για εσάς, μεγάλη και σημαντική για εμένα, το χωριό μου ονομάζεται Βελωτά, όχι Βελουτά όπως γράφετε. Βελουτέ είναι το γιαουρτάκι.



Τι έγραψε η εφημερίδα
κάντε κλικ για μεγέθυνση