Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Γιώργος Τζαβάρας, υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος Ορχομενού

Συνδημότισσες-συνδημότες, φίλες-φίλοι,

Στις 7 Νοέμβρη καλούμαστε να εκλέξουμε μια νέα δημοτική αρχή.
Μια αρχή που θα διοικήσει το Νέο Δήμο που προκύπτει από τη συνένωση του Δήμου Ορχομενού και του Δήμου Ακραιφνίας, σύμφωνα με το σχέδιο «Καλλικράτης».
Μια μεταρρύθμιση η οποία δημιουργεί κυριολεκτικά ένα νέο διοικητικό χάρτη στη χώρα μας.
Μεταρρύθμιση πολύ μεγάλη, με πρωτόγνωρα δεδομένα και γι΄ αυτό, όπως εύκολα καταλαβαίνουμε όλοι, θα παρουσιάσει προβλήματα πρωτοφανή και μεγάλης δυσκολίας.
Μια μεταρρύθμιση όμως, που παρόλα τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν, μπορεί να αποτελέσει την απαρχή μιας νέας δυναμικής πορείας της τοπικής μας κοινωνίας.
Για να συμβεί όμως αυτό είναι απαραίτητο να εκλεγεί μια διοίκηση η οποία να μπορεί να διαχειριστεί τα προβλήματα που θα προκύψουν. Μια διοίκηση έμπειρη, με ικανότατα στελέχη, τεχνοκρατική αντίληψη, σεβασμό προς το περιβάλλον τον πολιτισμό και τον άνθρωπο και αγάπη για τον τόπο μας. Μια διοίκηση με ηγέτη έναν άνθρωπο του οποίου η συσσωρευμένη εμπειρία και η αποδεδειγμένη αγάπη του για τον τόπο, να αποτελεί εγγύηση της παραπέρα πορείας μας.
Ο συνδυασμός ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟ με επικεφαλή τον Δήμαρχο Λουκά Υπερήφανο, έχει δώσει εξετάσεις και έχει αριστεύσει. Είναι ο μοναδικός συνδυασμός που συνδυάζει την εμπειρία και την ικανότητα με τα νιάτα και τη φρεσκάδα, χωρίς ιδιοτέλειες, χωρίς συμφέροντα, χωρίς ανταλλάγματα, πέρα και πάνω από κομματικές εξαρτήσεις.
Φίλες και φίλοι του Νέου Δήμου μας,
είναι μεγάλη μου τιμή να συμμετέχω σε αυτόν τον συνδυασμό και υπόσχομαι, εάν με τιμήσετε με την ψήφο σας, να δώσω όλες μου τις δυνάμεις για την ανάπτυξη του τόπου μας.
Η εμπειρία μου από τη συνεχή ενασχόλησή μου με τον θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης, σε συνδυασμό με τη φρεσκάδα και την ενέργεια που απορρέουν από τη νεότητά μου, μπορεί να αποτελέσουν στοιχεία που θα οδηγήσουν το δήμο μας σε συνεχή ανοδική πορεία.
Η ψήφος σας θα μου δώσει δύναμη και ώθηση να συνεχίσω το έργο μου και να διεκδικήσω αυτό που αξίζει στον τόπο μας.

Με εκτίμηση
Γεώργιος Τζαβάρας
Αντιδήμαρχος Ορχομενού