Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΑΓΚΑΛΕΓΚΑ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα της υποψηφιότητας του Λουκά Μπίνιου, οφείλω να ομολογήσω ότι για άλλη μια φορά διαπίστωσα την αδικία που διαπράττεται εναντίον των συμπολιτών μας και κατά συνέπεια της περιοχής μας από «Μεγαλοστελέχη» της παράταξής μας. Θλίβομαι καταρχήν διότι ο Λουκάς Μπίνιος αναφέρεται στο πρόσωπό μου, στη δεύτερη παράγραφο της επιστολής του, ενώ ποτέ δεν του έδωσα το λόγο μου για συμμετοχή μου στο συνδυασμό του, αλλά αντιθέτως, ξεκαθάρισα από την αρχή ότι αν στη θέση του Αντιπεριφερειάρχη τεθεί ο Παναγιώτης Αγνιάδης θα συνταχθώ μαζί του, διότι είναι ένας άνθρωπος που μου εμπνέει σιγουριά στη λύση των δύσκολων προβλημάτων που υπάρχουν τούτη την κρίσιμη στιγμή για τον τόπο.
Θλίβομαι επίσης, διότι μετά την επιστολή παραίτησής μου, η απάντηση που δέχθηκα σε όλα αυτά για τα οποία διαμαρτυρόμουν ήταν η άμεση υποψηφιότητα του Λουκά Μπίνιου, προφανώς για να δοθεί πλήρης κάλυψη σε όλους τους αρνητικά εμπλεκομένους, η οποία δεν υποστηρίχθηκε ποτέ πραγματικά από τους ίδιους.
Φίλοι και φίλες και όλοι εσείς που στελεχώνεται τις παρατάξεις αυτή τη δύσκολη εποχή, σκύψτε ταπεινά το κεφάλι, αφήστε μακριά τον εγωισμό σας και τα προσωπικά σας συμφέροντα και ελάτε να αγωνιστούμε όλοι μαζί με επίκεντρο τον «Άνθρωπο».

Για ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο και για τα παιδιά σας.

Με αγανάκτηση
Ιωάννης Δ. Ταγκαλέγκας