Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΕΛΦΩΝ κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΦΟΥΣΕΚΗ

Τις τελευταίες ημέρες μια απίστευτη αθλιότητα, βρωμιά και αλητεία κυκλοφορεί με αποκλειστικό σκοπό να θίξει την τιμή και την υπόληψή μου. Αθλιότητα που ουδεμία αφορμή, αιτία και βάση λογικής διαθέτει. Κυκλοφορεί δε σε διάφορα σενάρια και εκδοχές. Από σενάρια προφυλάκισής μου, μέχρι σενάρια σύλληψής μου σε αεροδρόμια, λιμάνια, συνοριακούς σταθμούς κλπ, στην «προσπάθειά μου» να βγάλω από τη χώρα 500 χιλιάδες, ένα εκατομμύριο ή και 50 εκατομμύρια ευρώ!!!!

Την αθλιότητα αυτή την κατήγγειλα ήδη δημόσια στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Δελφών ενώπιον των Δημοτικών Συμβούλων και των πολιτών που το παρακολούθησαν.

Το γεγονός ότι κυκλοφορεί την δεδομένη στιγμή από τους γνωστούς κύκλους που χρόνια τώρα επιχειρούν την πολιτική και κοινωνική μου εξόντωση δεν είναι καθόλου τυχαίο. Συναρτάται άμεσα με την συνολική προσπάθεια απαξίωσής μου που εκτυλίσσεται από το 2007 μέχρι σήμερα, με στόχο την ηθική μου υπόσταση και την αξιοπρέπειά μου.

Νιώθω αηδία για την αθλιότητα και την μεθόδευσή της. 

Δηλώνω ότι άμεσα θα κινηθώ νομικά εναντίον των συκοφαντών, των λασπολόγων καθώς και των μέσων εκείνων που γίνονται αγωγοί για την εκτόξευση της λάσπης αυτής. 

Νικόλαος Δημ. Φουσέκης
Δήμαρχος Δελφών

24.09.2011



πηγή: iteanews.blogspot.com