Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Μεγάλη πλάκα έχεις George.

από το arkoudanews
 
Δύο χρόνια τώρα σώζεις καθημερινά τη χώρα διεκδικώντας με αξιώσεις το αλάθητο του πάπα για σένα και τα πρωτοκλασάτα στελέχη σου.

 Κατάφερες σε απίθανα μικρό χρονικό διάστημα να εξαντλήσεις όλα τα αποθέματα που διέθετε αυτή η χώρα και οι πολίτες της και όταν λέω αποθέματα δεν αναφέρομαι μόνο στα οικονομικά.

 Κατάφερες να αναδείξεις την Ελλάδα ως τον διεφθαρμένο τιτανικό της Ευρώπης.

Κατάφερες να «κολλήσεις» ένα στόχο στην πλάτη κάθε έλληνα και ελληνίδας, παρόμοιο με τον στόχο που φορούσαν οι Σέρβοι όταν τους βομβάρδιζε το ΝΑΤΟ.

 Βαρέθηκα να βλέπω καθημερινά την Ακρόπολη και τη σημαία μου να κυματίζει στο Bloomberg, τη Μέρκελ και τον Σόιμπλε να μου κουνούν το δάχτυλο, το Ρουμπινί και τον Σόρο να με νουθετούν σα να είμαι το άτακτο παιδί της τάξης.

Και μετά από δύο χρόνια, αφού με έχεις εξουθενώσει, ταπεινώσει και διασύρει, έρχεσαι George και μου ζητάς τη γνώμη μου για μία δανειακή σύμβαση 250 σελίδων, που μόλις υπόγραψες……για το καλό μου.

Άσε μας ρε Γιωργάκη.