Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος στον Λεβαδειακό

από το Sportdog


Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος επέστρεψε στην Ελλάδα για να συνεχίσει την καριέρα του στον Λεβαδειακό και μίλησε για τον λόγο που αποφάσισε να φορέσει τα πράσινα.


«Διακαής μου πόθος ήταν να επιστρέψω στην πατρίδα μου και να παίξω ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Αποφάσισα να συνεχίσω την καριέρα μου στον Λεβαδειακό για πολλούς λόγους. Πρώτα απ' όλα με κέρδισε ο τρόπος που με προσέγγισε τόσο η Διοίκηση, όσο και ο προπονητής μου κ. Παράσχος...
Τον Λεβαδειακό τον έχω παρακολουθήσει αγωνιζόμενο σε πολλά παιχνίδια και είμαι σίγουρος ότι με το ρόστερ που διαθέτει είναι εφικτός ο στόχος της παραμονής στη μεγάλη κατηγορία.
Από την πλευρά μου θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου έτσι ώστε μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου να πετύχουμε το στόχο μας και να δώσουμε χαρά και ικανοποίηση στους οπαδούς μας. Θέλω να καλέσω τους φιλάθλους να δώσουν βροντερό παρών στο δύσκολο παιχνίδι με τον Άρη την Τετάρτη και να βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων της ομάδας», ήταν τα λόγια του Έλληνα επιθετικού.