Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Πανουργιάς Παπαιωάννου: «Δεν θέλω να έχω καμιά σχέση με αυτό το ΠΑΣΟΚ»

«Δεν θέλω να έχω καμιά σχέση με αυτό το ΠΑΣΟΚ»

-«Η πολιτική μου απόφαση αυτή δεν επηρεάζει σε τίποτε την στάση μου μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο, αλλά και την συνοχή της πλειοψηφούσας παράταξης», διευκρίνισε.
Την αναγκαιότητα να προχωρήσει η διαδικασία της κάθαρσης επισημαίνει ο Περιφερειακός Σύμβουλος της πλειοψηφίας Πανουργιάς Παπαιωάννου και δηλώνει την ανεξαρτητοποίησή του από το ΠΑΣΟΚ. Χρησιμοποιώντας σκληρή γλώσσα, σε δηλώσεις του, στην εφημερίδα μας, τονίζει ότι «με αυτό το ΠΑΣΟΚ δεν θέλω... να έχω καμιά σχέση.
Πλέον δεν μπορώ να προφέρω ούτε τη λέξη ΠΑΣΟΚ. Χρειάζεται άμεσα κάθαρση και αυτή θα πρέπει να ξεκινήσει από πολύ ψηλά», είπε. Συμπλήρωσε μάλιστα ότι τα τραγικά λάθη που έχουν γίνει θα πρέπει να καταμεριστούν. «Το βλέπουν όλοι ότι με το να εθελοτυφλούν το μόνο που καταφέρνουν είναι να συρρικνώνουν ακόμη περισσότερο τις κομματικές δυνάμεις, αλλά και να απομακρύνουν ολοένα και περισσότερο την κοινωνία, όταν φτάνουν στο σημείο να μας λένε ότι «όλα τα έκαναν καλά» και να μας αντιμετωπίζουν σας τους βορειοκορεάτες. Το μόνο που δεν μας έκαναν ακόμη είναι να μας εξαναγκάσουν σε ομαδικό θρήνο», τόνισε.
«Πλέον το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται χωρίς συγκεκριμένο σχέδιο και τελεί σε πλήρη ιδεολογική σύγχυση. Με αντιφατικές και αλληλοαναιρούμενες πολιτικές αλλά και οι διαλυτικές μοναρχικές και αλαζονικές συμπεριφορές στο εσωτερικό του κόμματος και της κυβέρνησης η κομματική ηγεσία δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, λειτουργώντας με γνώμονα το κομματικό συμφέρον», τόνισε. 
Ο κ. Πανουργιάς ξεκαθάρισε ότι η απόφασή του αυτή αφορά αποκλειστικά και μόνο τη σημερινή κατάσταση μέσα στο κόμμα, ενώ τονίζει ότι η στάση του μελλοντικά μπορεί να αναθεωρηθεί, αν η ηγεσία προχωρήσει σε γενναία αυτοκριτική, βρει ξανά το κόμμα τον ιδεολογικό του βηματισμό και γίνουν όλες οι απαιτούμενες αλλαγές από «πάνω προς τα κάτω», τονίζει με νόημα.
Επιπλέον καθιστά σαφές ότι η απόφασή του αυτή δεν θίγει σε τίποτε τη συμμετοχή και τη σχέση του με την Περιφερειακή Αρχή και υποστηρίζει ότι οι σχέσεις του είναι άριστες, τόσο με τον περιφερειάρχη κ. Κλέαρχο Περγαντά, όσο και με την αντιπεριφερειάρχη Γιώτα Γαζή. «Για να μην δημιουργηθεί καμιά παρεξήγηση οφείλω να διευκρινίσω ότι εξακολουθώ να είμαι μέλος της πλειοψηφίας στο περιφερειάκο Συμβούλιο. Η απόφασή μου αυτή δεν επηρεάζει σε τίποτε τη σχέση και τη συμμετοχή μου στην πλειοψηφία», κατέληξε.

Από την 'Ωρα της Φωκίδας Νο 1390